مامان سپیــدهمامان سپیــده، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسماعیـلبابا اسماعیـل، تا این لحظه: 38 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ما دو تا ،پیوند عشق ما دو تا ،، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

نـی نـی جـونـم

تولد 22 سالگی مامان سپیده

1394/5/6 18:30
نویسنده : سپـیــده
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گلم امروز اومدم عکسای تولدمو بذارم یه تولد 5 نفره کوچیک و دورهمی

، تولد من 19 تیر بود که من اون موقعه خونه نبودم با پدرجون حسن و مادرجون

آذر و عمه ها رفته بودیم سرعین بابایی هم برای کارش نتونست بیاد ،

عکسای مسافرتمونم بعدا میذارم چشمک بعدا اینکه از مسافرت اومدم خونه بابایی

سوپرایزم کرد و یه کیک کوچولو برام خریده بود واقعا همون یه کیک به همه چیز

می ارزید و به درخواست بابایی رفتیم خونه ی پدرجون قاسم و یه تولد کوچولو

گرفتیم زبان محبت

ا

ا

ا

ا

ا

ا

من که حسابی خسته شده بودم از بس اون شب موقعه ی عکس گرفتن

یا به پدرجون قاسم میگفتم تکون نخور یا به بابایی شاکی  کچل

ا

ا

اینو نیگا ، بهش میگم تکون نخور میخوایم عکس بگیریم میگه باشه ولی

چشماش حرکت کرد و داشت فیلم پایتخت رو میدید ، یعنی من .... غمناک گریه

ا

ا

ا

اینم از آثار هنری شوهری ، چپ و راست به صورتم کیک می مالید گیج

ا

ا

منم اینکارو کردم خندونک  حسود

ا

ا

ا

اینم چند تا عکس از تولد خاله فاطیما 21 خرداد زیبا

ا

ا

ا

ا

اینم از عکسای امروزمون ، تا پست بعدی فعلا خدا حافظ گلم بوسمحبت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ورزش بانوان
7 مرداد 94 16:30
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.
تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 0:10
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي