مامان سپیــدهمامان سپیــده، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بابا اسماعیـلبابا اسماعیـل، تا این لحظه: 38 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عشق ما دو تا ،پیوند عشق ما دو تا ،، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

نـی نـی جـونـم

نی نی نداشته ی ما ...

1393/11/11 16:28
نویسنده : سپـیــده
639 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دوستای گل و دوست داشتنیم بوس

 

 

من سپیـده در حال حاضر 21 سال سن دارم ، من توی سایت نی نی وبلاگ

 

برای خواهرزاده هام وب درست کردم و مشغول گردوندن وبشون هستم برای

 

همین یه وب هم همین طوری برای خودم درست کردم من این وب رو 3 اسفند

 

92 وقتی که مجـرد بودم درست کردم و من 11 خرداد 93 عقد کردم ; الان

 

هم 8 ماه از نامزدی من و عشقم میگذره و من تصمیم گرفتم که این وب رو

 

به نی نی نداشته ی خودمون اختصاص بدم تا موقعی که نی نی دار شدیم

 

خاطراتشو تو این وبلاگ بنویسم  خندونک زبان

 

 

هشتمین ماهگرد عاشقیمون مبـــــارک عزیزم محبت

 

نـی نـی جـونـم عـاشقتـــــــمـ بوس

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

محمد
25 بهمن 93 12:50
سلام بروزم با وسایل جدید "آماده سازی کیک، دسر" بروزم. به منم سربزن.
ساسان اس ام اس
1 اسفند 93 18:35
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان